Cykling

 
Jag och Alok köpte ju sportcykel förra året, som passar båda två (med justering av sadel, (ganska rejält haha))
Nu har vi skaffat kläder till detta också. JAG VET bara 1 år efter. Bättre sent än aldrig right? ;)
Alok är sjukt taggad och ska så fort han kommer hem (hans ord) ta med cykeln till Richmond Park och cykla igenom hela skiten.

Älskar att både cykla och jogga, i regn speciellt. Luften är så ren och lätt.
Jag var uppe på Teneriffas berg och sprang en gång när det duggade. Eller ja, springer gör man ju när man har båda fötterna i luften, vilket jag nog egentligen inte hade, men i vilket fall som helst så gjorde det mig svettig! Luften är ganska tung där uppe i bergen, på ungefär 3000 meter som vi var då. Men det ska tydligen vara bra för lungan. Träna upp den at it's hardest liksom!

Nu väntar vi bara på cykelkläderna från Norrøna, som är superlätta och vattentäta (då vi som sagt bor i England). Kläderna andas och anpassas efter väder och vind. Perfekt. Istället för att man själv ska anpassa sin träning efter vädret hela tiden!! :)
Well, sen är det väl bara att tuta plinga och köra ;)

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Springa när de regnar? Jag som struntar i löpningen helt då :P

Svar: haha! ^^ Jag älskar regnvädret. Luften blir ju så lätt att andas! Och hyn mår bra av det också ;)
Trees

2013-06-02 @ 07:12:14
URL: http://www.emmgus.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...