a daily rhythm

Nu har jag inte skrivit sedan innan glampingen i Wales. 
Det blev bara en natt för oss därborta, men mysigt var det! 
Ellora hade hemsk hosta så vi ville inte chansa och stanna i en såpass kylig luft, då första natten blev rätt kall.
Rekommenderar iallafall glamping till den som älskar natur osv osv.
Hade nog åkt på sommaren istället dock :)
 
Anyway! Längtar såååå till jul detta året.
Vi har bokat in för att träffa tomten i 'hans grotto' på söndag, och igår åkte julgranen upp med nya färgglada julgranskulor. På mornarna går vi upp en halvtimme tidigare och äter frukost framför julkalendern, jag och Olivia. Så mysigt. Det blir ju inte så ofta bara jag-och-hon nuförtiden. 
 
Jag klickade knappt av några bilder alls under vistelsen, så i panik tog jag några precis innan vi åkte hem istället. Missade soffan och kaminen helt tyvärr.

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...