The look

Söndag skriker nästan IKEA, right? Det gjorde det för oss idag.

Jag hoppade i mina favoritjeans, slet upp Alok från sovande stund, packade in blöjväska och snax i bilen och åkte iväg. Väl där borta mötte vi upp Mimi med familj. Något som skulle bli lunch blev istället fika för vår del.
Helgkö, ni vet. Kanelbulle satt inte fel dock! ;)

Sen bar det av; bland hyllor och möbler har vi nog tallat på precis allt. Kom hem med filtar, koppar och andra roliga köksredskap! Vi har kollat på ny säng ett tag, men nu har vi nog bestämt oss för en ifrån happybed.co.uk. 
Nu ska man kanske äntligen få sova skönt igen.

Riskaka lite casual sådär :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! detta är första gången ja skriver på nåns blogg såhär men what the hell! på nåt sätt hamna ja på din blogg, jag bor själv i london och ja älskar d! ville bara säga att din dotter är jättesöt o du verkar va en skön människa! nästan så vi borde hänga i nån park nån dag!

Svar: Heej! Tack för dina små komplimanger :D Aamen visst är det en skön stad!! Vart bor du? Jaa jag är väldigt öppen för förslag när det kommer till parkhäng! Men hörru Anonym, jag har inte mycket att gå på här haha. Du får ta nästa steg! ;)
Trees

2014-02-10 @ 16:31:01
Postat av: Anna

Så härligt med Ikea-häng. :) Och vilken skön stil på Olivia. ;) Kram

2014-02-11 @ 22:14:53
URL: http://annala.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...