Monaco, dag 100!


Idag är det dag 100 i Monaco! Oojjsan, vad snabbt tiden går säger jag i förbifarten utan att låta som en pensionär. Jag kom hem från familjen nyss, som hade vart så snälla och köpt en jättegod parfym till mig. Så nu luktar jag heaven blandat med svett. En dusch tack. Och en utgång på det. :)

Faen, det ser ut som en svinstia hos mig igen, eftersom det alltid finns så mycket annat man måste göra, istället för att dammsuga! haha. Aaja hejdå!

Och tack för alla fina kommentarer, (gratulationer) :* Jag ler som en fåntratt ibland måste jag erkänna.

PS.
Jag tittade på inlägg från förra året och tyckte min 19års dag var lite rolig. HÄR finns det om man har tråkigt. :)Ha en fin lill-lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, jag såg att La Roux kommer till Way Out West i år och tänkte bara se till att du inte missar det. Har för mig att jag läst att du är pyyyttelite jättegalen i dem. ^^

2010-04-14 @ 22:30:41
URL: http://oryx.blogg.se/
Postat av: Oryx

Oryx var det som skrev om La Roux ja. Förstås.

2010-04-14 @ 22:30:59
URL: http://oryx.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...