we are born with an internal compass, trust it.


Eftersom half term is coming up (höstlov) funderade jag på vad vi skulle kunna göra.
Hon går ju så himla långa dagar på skolan nu, så det skulle vara kul att hitta på något speciellt när hon är hemma en vecka. Jag tänkte först "en trip till the farm, eller kanske en sväng till nåt nytt museum i stan".

Men så stod jag i en cirkel av mammor på skolan som när jag frågade, berättade att de skulle på diverse olika resor. Det var alltifrån Kroatiens solstrålar till Österrikes snötoppar. Då kom jag på det. CAMPA!
Back to basics. Min inte-så-längre hemliga passion.
 
För att göra det hela lite lättare -just med en involverande bebis- bokade vi en glamping plats.
Jag hade lätt & okomplicerat kunnat boka en vecka, men då hade mannen min förmodligen tuppat av haha. Två nätter fick det bli (till att börja med)-host. Jag är SÅ excited över att kunna visa Olivia detta med att "campa" och laga mat ute. Även Alok. Speciellt i dessa gadgets'tider. Jag tror faktiskt han kommer att gilla det han också. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH, campa är så himla mysigt!! :)

2016-09-29 @ 16:40:44
URL: http://dcentury.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...