everything old

Ingen bebis än, så det blir nästa månad istället! Förhoppningsvis imorgon då ja. ;) 
Jag är rätt trött på att vara gravid nu. Magen är enormt tung och stor. Jag ålar mig bokstavligen ur sängen. Jag vaknar 5-6 ggr per natt, vilket resulterar i att jag är helt dead när Olivia är redo att ta morgon vid 7.
Dagislämningen gör mig pigg dock, tack o lov. :) -Påtvingad frisk luft, en liten promenard och smådiskussioner med de andra föräldrarna påväg hem gör så mycket.
 
Och äntligen har vi köpt/fått hem en vagn också. Det har vart en liten stressfaktor för mig, då jag verkligen-verkligen behöver en till Olivias "nursery runs". ↑
Det blev inte den förra jag skrev om av olika skäl, men den vi har köpt nu känns lika bra den! :)
Bild på den får komma senare! 
 
Finaste camilla och hennes mor skickade detta i virkat och stickat. En del gjorda för längesedan och andra nya. Vi fick också två jättemjuka morgonrockar, en till O och en mini till bebis. Så söta.
 
 

Ungefär såhär spenderar vi our lazy sundays. Hon älskar sina böcker. Hon tar med sig dem i bilen, pratar om dem.. och frågar om vi kan läsa för henne- flera gånger om dagen. Hon ser fram emot helgen & lördag speciellt, eftersom hon vet att vi alltid svänger förbi biblioteket just då.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

åhh vad mysigt <3 och majbebis blir nog bra! tror du på stjärntecken och sånt, att man får olika personligheter delvis på grund av månens position blablabla?

Svar: Det blir nog jattebra!! :)Njaaa... eller ytterst lite kanske :D Laser inte horoskop eller nagot sant.. Men visst, om man kan ursakta sig att man e "vadur och darfor jattejobbig" sa kanske ;) tror du?
Trees

2016-05-01 @ 19:12:18
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...