i crave you, innocently

 
Jag är en lika stor helgfanat som er numera! Eller, igen ska jag väl säga. Är ju trots allt uppvuxen i Sverige jag också lol. 
Detta med att gå upp på morgonen med Olivia är inte alltid en dans på liljor. Hon har alltid, innan hon började dagis vaknat runt 9, så det är en omställning för mig att kliva upp 7 o clock sharp. En gravid mig, måste tilläggas.
Hon är alltid på glatt humor dock, vilket är sååååå skoöt. "Mamma, is it morning now!? Jaaaa!"
Ungefär lika pepp som jag!? (...) heh!
 
Idag ska hela lilla familjen till puben och avnjuta en roast lunch. FAVORITEN ..på hela veckan. Lätt! Därefter ska vi till svenska affären. Och medan jag skriver det skjuter en fot ut i sidan av magen. 
Idag är jag nog mer pepp än Olivia. Om det nu är möjligt, menar jag!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Sunday roast är något jag saknar så löjligt. Och Yorkshirepudding omg <3

Svar: Ahhh jag förstar dig! Bara tanken av det gör mig jobbig, haha!
Trees

2016-01-24 @ 13:08:08
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Erika

Härlig blogg!
Känner igen mig en heldel i det du skriver. Jag har bort på flera ställen runt om i världen varav bl.a. Au pair i Monaco 😉 Gift med en engelsman, 3 söner men numera bosatt i Sverige igen😊

2016-01-26 @ 00:26:36
URL: http://lemano.se
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

NIO! Vilken liten lyxunge du haft haha ;) sju är också helt okej tycker ju jag då..redan vid sex hör jag "mamma ska vi gå uuuuupp nuuuu?"..snark! Förstår dock din trötthet..skönt att hon vaknar på soligt humör iaf ;)

Kramar!

2016-02-01 @ 07:15:53
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...