det krävdes så lite för nåt så magiskt

Heeeeeej! :) 
Det går löss på skolan (alltså usch) så jag blandade ihop en spray på mandelolja och de eteriska oljorna tea tree och lavendel (som jag spädde ut i lite vatten). 
Jag sprayar blandningen lite runt hårfästet, flätar in Livis hår tight och sprayar igen på flätan. Lägger även lite bakom öronen. Jag använder mandeloljan för att späda ut det, då tea tree och lavendel kan vara rätt starkt.
Dem säger att detta ska funka i förebyggande syfte, och eftersom jag är en sucker på att göra eget så måste jag ju testa!! :) En vecka in och hon har inte fått något än. PEPPAR PEPPAR.

Jag är förövrigt redan ASstor! (vecka 27)
På dagishämtning idag frågade en kort mormor mig när jag är beraknad.
- 25 april..
- Whaaat!? You will have exploded by then!!?!

Jamen där har vi ungefära mått på hur det ligger till. Klagar inte, lovar. Bara helt faktabaserat!
Det blir inga bildbevis dock, tyvärr. ;) Bara annat krafs.
 

Kommentarer
Postat av: Ebbot

maybe there are 2 Liverpool supporters....How about that😀

2016-01-19 @ 19:47:31
Postat av: Helena

Dina foton är underbara!!!

Svar: Men taack fina du vad glad jag blir!! :)
Trees

2016-01-22 @ 17:07:43


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...