she's a singer

I helgen jobbar Alok dubbelpass, vilket betyder att han åker innan vi vaknat och kommer hem efter att vi somnat. Phu, stackarn!! Som tur är har han vart ledig ett tag så han har fått ladda upp ordentligt innan. 

Vi bjöd hem ett par kompisar vi inte sett på ett långt tag. Även om dem bara bor 5 min gångavstånd härifrån. 
Olivia och Maja lekte picknick under precis hela vistelsen. När dem gick hem igen lagade jag en indisk maträtt på blomkål och potatis. Jattegod. Den blir alltid godast när A inte är hemma. Såååå typiskt hah!!

Nåväl.. har börjat tvätta upp lite bebiskläder till min bb-vaska. Man vet aldrig vad som händer, bäst att vara ute i god tid. Ungefär som när jag skriver julkort i oktober. Överpepp eller uttråkad? Ingen vet, nä. ^^
 
Jag ska försoka lägga Olivia nu. Förut brukade vi hålla henne uppe lite på helgen.. (mest så att vi kunde få den där extra timmen nästa morgon). Men numera vaknar hon ändå lika tidigt, så 8pm it is. Hon är inte den lättaste att få i sang, men med lite consistency så går det oftast på en halvtimme. :)
 
Finaste husbyggarn imorse! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag började blogga igen, nu när jag har mer tid pga nytt jobb och inte jobbar lika mycket som jag gjorde innan :) Jag har lagt till den på bloglovin nu så den finns där :) Får söka på erikajohanna.itgirls.se
Asså gud vad söt Olivia är! AA jag hoppas verkligen att vi har lyckats denna månaden. Men men det händer när det är meningen :D <3

2016-02-27 @ 21:29:45
URL: http://erikajohanna.itgirls.se
Postat av: Daniella 🌙

Jag har redan köpt mina julkort till julen som kommer 😁😁😁 valt ut med noggrannhet

2016-02-27 @ 22:51:43
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: A

Kan du inte lägga upp recept på sånt du lagar? :) kram

2016-02-28 @ 16:20:44
Postat av: Julia

Hej Trees! Tänkte att det var på tiden att jag lämnade en liten kommentar nu (skämselhatten på) hehe. Jag har följt din blogg länge nu men tyvärr är jag rätt dålig på att kommentera, men det ska det bli ändring på! :) Jag började följa din blogg 2013 när jag skulle flytta till London. Tack för alla bra och användbara Londontips jag fick från din blogg! Bor i Sverige för tillfället men jag saknar England så mycket och ska snart flytta dit igen. Varje gång jag går in på din blogg så håller jag på att längta ihjäl mig haha. :) Och lilla Olivia är så söt!

Hoppas du har en bra dag. Kram

2016-02-29 @ 15:45:54


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...