follow a pattern

När man får hem en sån här blombudsbukett av sin pappa och camilla ♥♥♥♥
-och ifrån påskafton.

Olivia går runt och stavar ALLT hon ser här hemma. Inte hela ord, men första bokstaven. V is for van, v-v-van.
T is for Therese, T-T-Therese. :)
Just C och K-ljuden verkar lite svårt att förstå än dock. K is for car c-c-car.
- Njaaaaaa Olivia, C is for car! 
SAR?? Ropar hon då med en rynkad på panna, förmodligen i hopp om att förstå bättre. Haha. 

Jag älskar förövrigt hur hon uttalar mitt namn. Liksom helt rätt och jättesvenskt! Alok kan ju inte uttala det alls,
så jag hör inte mitt namn alltför ofta. (Han säger 'Trees' eller 'Treesa' på engelskt uttal).
Om han försöker uttala mitt namn på svenska så låter det: 'Tere-ass'. 
Alltså nä. Då får Trees fan duga, haha.
 

Jag är i mitten på vecka 40 nu. Beräknad födelsedag; måndag :D
Nu längtar jag till första värken!!!!! (Andra & hundrafemtionånde, kanske inte lika mycket Hehhh)!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh vad spännande!! Är det tyst från dej ett par veckor framöver förstår vi varför ;)

2016-04-20 @ 22:17:17
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad gullig hon är som stavar på allt! och duktig!
Lycka till med förlossning och nya bebisen!! :) håller tummarna att allt går bra :)

Svar: Jaa:) Tack så jättemycket, det behöver jag.. så himla nervös!! :) Kram
Trees

2016-04-21 @ 11:47:56
Postat av: Ina

Ååååhh jag kikar in här emellanåt och nu var det ett tag sen sist för jag glömde som bort att gå hit när det inte hade uppdaterats på ett tag. Och ni har det kommit ett helt gäng men inlägg och SÄKERT EN BEBIS OCKSÅ :D massor av grattis i förväg, eller ja efterskott, men eftersom det inte är officiellt presenterat här än så blir det ju iallfall i förväg så ;) Hoppas att ni mår bra hela familjen, kramar och hej så länge!

Svar: Haha ja man glommer latt av nar inlaggen ar sa glesa imellan! Tack snalla vad go du e :D Kram tillbaka!!
Trees

2016-05-06 @ 22:18:49


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...