bits and pieces

Lunchen (en ganska sen sådan) står i ugnen och vi packar väskan för att gå till biblioteket. Olivia har STENkoll på vilken dag det är och vilka dagar vi brukar gå dit. Jag har böcker att betala för då dem är 4 dagar sena.
Så idag finns det liksom ingen ursäkt, vi måste dit! Annars blir 4 dagar lätt 4 veckor månader, lol.
Ikväll ska vi baka chokladbollar så jag tänker lite att det får bli min belöning hehehe. Ibland funkar livet så. Sen är det ju rätt gött att ha lånat om böckerna som jag gärna vill läsa klart också.
 
 
Jag älskar bilder på små små fragment ur vardagen, så här får ni en bunt. ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

:D Fina huvudfotingar som hon har gjort.

2016-04-25 @ 14:31:02
Postat av: Lovis

Hej!
Jag vet att det är långt till 5 november, men jag undrar om du och din familj firar Bonfire night.

2016-04-29 @ 21:44:54


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...