A sense of purity I adore

Höromdagen när sommaren var på snabbesök, packade vi vagnen med allt man kan behöva, och såklart massa onödigt därtill, på en utflykt till Osterly park.

Vi matade nykläckta svanungar och klappade på små kalvar. Innan vi gick in i skogen åt vi kaka och drack nybryggt kaffe (ren & skär lyx i detta land och därav värt att nämna). Påvägen in till skogen fick barnen kikare och karta att utforska med.

Finns det något som heter perfekt, så heter det så där. ↓

Olivias hardcore friend! Alltså ÅÅÅH. Hur nostalgiskt? 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

hej!! vill du ta en kaffe nan dag? jag har antligen lyckats fa ett jobb sa nu ar allt inte kaos langre haha!

Svar: Hallå! Ja jag tar gärna kaffe, eller en också öl för den delen :) Vart jobbar du? Vi kan kanske mötas nånstans halvvägs? :) Kraaam
Trees

2015-05-18 @ 14:53:36
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken affär är bäst att handla kläder i i London

Svar: Enligt mig då.. =) Jag gillar Next, Urban, New look & Zara!
Är du på Oxford Street så kan du gå till stora Topshop mittemot "Oxford circus" underground. På rad brevid stationen ligger många bra! =)
Trees

2015-05-19 @ 20:44:18
Postat av: Daniella 🌙

Svar: jag jobbar i convent garden!

Svar: Kanske ses på nåt ställe i hammersmith? :)
Trees

2015-05-21 @ 13:17:58
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...