Friday

Jag & Olivia kilade iväg med grannarna till the garden center.
Olivia har börjat bli lite(jätte) blyg mot främmande barn. Så fort hon ser ett nytt ansikte så kommer hon springandes till mig och vågar inte gå nånstans.. Så igår tog jag tag i situationen och gick fram till varenda barn där inne med Olivia och frågade vad dom hette och vad dom gjorde. Både dom och lilla O sken upp, och efter detta gick jag ut varpå Olivia fortsatte ropa och leka med allihop. ALLIHOP! Alltså, tänk att så lite, (ifrån min sida) hjälpte henne att hitta trygghet i situationen.  Mitt lilla hjärta ♥♥♥♥♥

Ibland får man visa hur det funkar ute i sandlådan helt enkelt. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Vesna - Fotograf i Jönköping

åh härligt! så fina ni är och de där looks delicious

2015-03-31 @ 16:16:53
URL: http://vesnajavor.se
Postat av: Fanny

Vad bra att hon kom över sin blyghet med lite hjälp av dig. Hoppas det går lättar i andra situationer framöver också. :)

2015-03-31 @ 21:27:15
URL: http://catchtheworld.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...