She is like my breath of fresh air

 
Vi har haft nästan en hel vecka hemma nu eftersom förskyldningar tagit upp den mesta energin. Min är nog värst. Den där hostan gör ont & sitter djupt i år. Jag har vart i skolan och på kort promenard, men det är det enda.
Som mamma känner jag mig rätt dålig när jag går hemma en längre tid. Eller, egentligen bara efter 2 dagar. Så igår plockade jag fram Aloks gamla boxar (han har cirka 100) som fick spela papper till lillans trädgårdslek. Oj vad uppskattat det var :) Själv satt jag med filt och kaffe vid dörrkanten och tittade på! 

Olivia har fått många fina presenter skickade ifrån mina föräldrar i Sverige också, så hon har inte haft det så pjåkigt ändå. Plus att Aloks familj är här och rorar henne nästintill konstant. 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...