Mellan brödtuggor pratar vi om känslor och framtid

Det blir så långa ofrivilliga gaps mellan inläggen just nu. Eftersom Aloks familj är här på besök nu så har vi inte riktigt några rutiner. Det blir liksom lite hipp som happ med alltihop. Och även om vi har mycket barnvakt runt i huset så hittar jag inte ron till att sitta och skriva.

Ikväll hade jag mitt stora teckenspråksprov. Var sådär jäääätttenervös ni vet. Men trots en fet kamera uppetad i ansiktet så gick det faktiskt rätt bra. Nu är det bara att hålla två tummar i två veckor!
När jag kom hem spelade vi massa kort. Vi har gjort det lite till en rutin de senaste kvällarna. Jag älskar det.
Så himla mysigt. Och roligt. Så ska det vara! Sätt dem där mobilerna på ljudlöst ett tag.

Jag städar trädgården om dagarna medan Olivia leker och springer runt. Ibland blir det faktiskt riktigt varmt där ute.

Olivias favorittopping på morgongröten är päronpuré :)
Jag kokar ca 10 päron med 2 dl vatten, 1-2 tsk kanel och liiiite rå honung. 
Håller i 5-6 dagar i kylen. Superlätt!
Obs. Skippa honungen till barn under 12 månader.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad härligt att ha en trädgård att fixa i. Kortspel är så mysigt :)

2015-03-05 @ 12:38:32
URL: http://kkajs.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

det känns som hon blir såå mycket större för varje inlägg, haha! tänker på henne som i din header, hur länge har jag inte läst din blogg nu liksom?

Svar: Haha! ja jag har kännt samma de senaste. För varje dag blir hon liiite större. Läskigt ^^ Jaaa, du har hängt med jättelänge nu ;) KRAM!
Trees

2015-03-07 @ 19:00:47
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...