The cure

Åkte till skolan igår. Som jag brukar göra på onsdagar... skulle man kunna tro.
Jag och två andra tjejer brukar vara lite tidiga, men idag var det bara jag. 
Jag tänker inte så mycket på det utan börjar äta min frukt. Efter 10 minuter av total tystnad går jag ut för att kolla listan med dagens lektioner. Får panik då min lektion inte står med.
Brevid mig står en tjej och jag frågar om det inte är onsdag idag!?!? Desperationen hörs mest troligen igenom. 

- Nooo, it's thursday. I thought it was wednesday too haha!! 
................FECK!!!!
Heheheh. Klämmer fram ett leende som om det är no biggie för mig heller, lol!!

Huuur kan man glömma en hel dag? Till och med den dag jag ser fram emot mest på hela veckan.
Så man kan säga, kort & gott (jävligt gott) att jag åkte till skolan, åt annanas och åkte hem igen, hah!! 
(Suck)!

Hann iallafall både lyssna, känna och bli trött på denna låten :) Lägger upp den nu ändå för bra är den i vilket fall. Vilken text!

 
Är jag föresten den ENDA som inte bryr mig om denna filmen? ↑ Började läsa boken men tappade intresset efter20 sidor. Antar att de flesta fick upp intresset ungefär då. ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är inte ensam. Jag slutade att läsa boken när listan med krav som hon skulle följa dök upp. Jag bara, neeeej!

2015-01-24 @ 01:36:54
Postat av: Katta

Den låten är sjukt bra :D

2015-01-28 @ 13:08:43
URL: http://mekatta.blogg.se/
Postat av: GoForFit

Haha, vilken tabbe! :D

sv; Den är sjukt god! :))

2015-01-28 @ 13:53:12
URL: http://goforfit.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Haha men hjälp vilken tabbe! ;)

2015-01-31 @ 10:41:28
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Kajsa

Kikar in här varje dag, hoppas allt är okej med er! Kram!

Svar: Allt är bra!! Tack för din omtanke :) Stor kram :)
Trees

2015-02-03 @ 20:42:34
Postat av: Olivia

Helloo fina du! Hoppas att allt är bra med dig och familjen, det var ett tag sen du bloggade =/ saknar dina inlägg!! Många kramar till dig!!

Svar: Hej Olivia :) Tack snälla fina för din omtanke! Vi mår bra i alltihop :) Kram tillbaka! :*
Trees

2015-02-07 @ 01:14:11


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...