Still got love for a few people I'll never speak to again

Jag blir lite kär när jag hör regnet smattra på fönsterbrädorna där ute. En anledning att sitta inne hela långa dagen. Skönt, trots att jag oftast börjar bestiga väggar här hemma vid sisådär 14 nollnoll. 
 
Mina ögon är halvt svullna pågrund av vintereksemen som kom på brevlådan för några veckor sedan. På morgonen är det värst. Ibland vågar jag inte titta i spegeln på någon timma, tills krämen sjunkit in i huden. Och sen, efter en vistelse utomhus har hela eksemen på något vänster tynat bort. Man är alltid snyggast när man kommer hem, var det nån som sa. (jag ja) ^^
 
Onödigt babbel. Det måste komma ibland också. Vi kom nyss fram till att vi måste till matbutiken sedan.
Det blir inget väggklättring idag då!!
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Ni är ju för fina :)

Svar: Tack snälla! :* :)
Trees

2015-01-10 @ 18:15:08
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Gud så söta =)

2015-01-19 @ 20:58:23
URL: http://jennyh.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...