The energy that comes from what excites you

 
Efter lite om och men pga ebolatrubaduren (ett fall) så tar vi bilen upp till Skottland över helgen! 
Bilen är totaaalt överpackad och kameran(väldigt viktig) är fullladdad. Vi har allt ifrån blöjväskor, leksaksväskor & snackväskor. Jag har förvånat mig själv lite, hur jävla organiserad jag är. Eller, jag omformulerar. Hur jävla JOBBIGT organiserad jag är. ;)  

En 10-timmars lång bilresa väntar. 
Soooom vi längtat.

Vi finns på Mangofisk tills vi är hemma igen! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Organiserad?? Hmm,,, jag tror jag vet vart det kommer ifrån....till slut så :)

2015-01-02 @ 18:10:37
Postat av: Småstadsfrun

Haha underbar beskrivning av dig som organisatör. Jag är också riktig jobbig när det kommer till sådant, man måste ju tänka på ALLT.
Hoppas ni får en fin och välförberedd resa!

2015-01-03 @ 22:51:46
URL: http://www.s,astadsfrun.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...