I notice everything.

Jag gillar helger nuförtiden. Det tog bara nästan 3 år ^^.
Det kanske var Olivia jag väntade på. Hon som nu har börjat lägga ihop meningar, så att det plötsligt känns som att vi faktsikt är två olika personer. :)

Idag blir jag ensam i huset dock då A och Olivia ska ut på pappa-dotter-vift!
Om jag känner mig själv rätt så börjar jag tvätta golven (på alla fyra eftersom moppen gått sönder) dundrar några favoritlåtar, kollar ett halft avsnitt serie, tar en engångsciggarett -ifrån paketet som blev över ifrån förra utgången-, avnjuter en kopp kaffe och målar naglarna. Man nästan stress-njuter, hah!
Och sedan däckar jag mest troligen av i soffan med Mia skäringer. Ja boken hennes då, även om jag inte hade avböjt henne herself heller.

Igår hemma hos nygamla grannar! :)

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2015-01-18 @ 13:09:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...