when the wind takes her hair

Ikväll åkte Alok med familj iväg till IKEA. Mitt hjärta i London. ...Amen ungefär?
Meeeen, så fick jag inte plats i bilen.
Jag tänkte först ta bussen men såg att jag snällt skulle fått byta buss/tåg 7 gånger. HEH...
Nä, då stannar jag hellre hemma och pluggar ihop något till provet.
Den enda anledningarna (ok nästan den enda) till att jag ville följa med var egentligen för att hindra Alok att köpa hem massa stora (läs enorma) grejer som oftast är väldigt ...fula.
Sist vi var där köpte han hem jordens största (helt seriös) svarta skrivbord. Det tar nu upp en hel vägg i vardagsrummet haha. KUUUL. Jag hoppas innerligt att vi kan få skrivbordet intryckt i "gästrummet" i vårt nästa hus. ^^

Jamen ni hfattar. IKEA ger mig numera inget mer än kalla kårar. 
Sitter här hemma och väntar nu....

Bilder ifrån The Garden Center igår.
Olivia fick välja med lite stenar hem till vår trädgård! 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...