Saker som förvandlas genom tider men ändå består

Vi köpte oss ett medlemsskap på ''National trust'' häromdagen. Det är en organisation som förvarar gammalt, natur och skog. Den som ligger nära oss har ofta aktiviteter för barn, högtid -och årstidsaktiviteter, en sjö, samt en stor inhägnad skog där det finns massor av naturlek för barn. 

Nu hoppas jag att detta medlemsskapet fungerar, så det inte blir som när jag signar upp på gym lol.

Grannen har tjatat på mig i ett par månader nu så jag kände att det var dags såhär innan det fina vädret sätter igång innan dom höjer priserna och innan jag blir 25 och måste betala dubbelt, heheh. 
Jomen jag har förhoppningar om att det blir massa utomhuslek för lillan i vår.
Sen gör promenarder i skogen gott för denna mammasjälen också. 
Två flugor i femton smällar och 27 pund.  På ett helt år.
Den du! jag!

En suddig sista bild men jag kind of älskar den. :)

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...