It doesn't get any easier, you just get to know yourself better.

Jag var iväg och träffade Ems ikväll. Vi betade av en pizzahut middag och satte därefter ner rövarna i två biostolar. Fifty shades of grey ja, rätt!
Helt klart sevärt. Även om jag inte är into just det så var det ju definitivt en annan slags skildring. Underhållande! Och med typ världens bästa soundtrack.

Det är alltid mysigt att få lite tid ute för sig själv. Sånt behöver jag ibland. Få andas lite. :)

Påvägen hem köpte jag hem några raw-chokladbarer att ha hemma i skåpet till Olivia. Hon är ett chokladMONSTER, så det känns bättre att mata henne med små rawbitar istället för sockerbomber till Cadbury.

Det finns dock inget som slår att komma hem till denna tjejen!! -Alok som smygfotat oss i kvällsrutinen.

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

underbar bild på er

2015-02-28 @ 16:26:06
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Linda As

Gud vad jag älskar den här bilden.
Skulle lätt kunna ha den på väggen.
ÅH!
/Götebprg götebprg GÖTEBPRG GÖTEN... götebORG

2015-03-02 @ 00:00:54


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...