with you I'm content


Man skulle faktiskt kunna tro att jag gått runt och sovit i två veckor, för det är ju såhär det känns att vakna!

Med ett härligt 3års-gallskrik och ett hår från hell steg jag upp ur sängen. (Från och med nu ska jag se till att håret torkat innan jag slänger mig på nattkudden). Jag fick hålla mig nära Olivia hela morgonen då hon endast ''klarar av'' mig på morgonen med sitt skitdåliga morgonhumör.
Som en jojo sprang jag fram och tillbaka mellan kläder, vagn, snackpackning och en Olivia som rynkar pannan åt allt folk. "Nej Olivia, vad säger man? Just ja, good morning." (Egentligen förstår jag henne lol. Mornarna suger oftast big time). Men så måste man ju uppfostra lite också imellanåt. ;)

Aja, nu ska vi åka till vår favorit-playgrupp. Det är lite av ett party i mitt huvud när vi är där då dom alltid spelar dom senaste hitsen, höögt! När jag skriver "lite" av ett party, så menar jag att om dem hade serverat öl och det var ok så hade jag förmodligen slutat uppe på bordet. Typ.

Men jag lovar när jag säger att Olivia älskar stället lika mycket som jag!

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...