all we are chasing is the time

Heeej! Ni är så söta som hör av er och undrar vart jag är ♥
Jag har vart inne i en period som jag inte riktigt kan sätta ord på. Så jag skiter i det just nu. Det får komma med tiden :)
 
Olivia börjar prata & förstå mer svenska (SÅ ROLIGT!!) och vet ni, det är bara mig själv jag kan klappa på axeln, hehehe. Jag har fått slå mig själv på kinden några gånger när jag pratat för mycket engelska. Det finns ju ingen anledning att göra det när det bara är jag och hon!? 

Vi är ute på lekställen nääästan varje dag, och är vi inte det så pluggar jag eller står och trampar på gymmet med min finska vän. Eller så äter vi. I massor. ^^ Man får kompensera upp liksom.

Nästa vecka kommer Aloks mamma, bror och syster på besök så vi håller på att städa ur ett rum på övervåningen så att dom alla får plats!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in minst en gång om dagen så blev glad över ett inlägg! Men vi förstår ju såklart att livet kommer "emellan" ibland också. :) Känn ingen stress!! Vilket OTROLIGT hår Olivia har - blir SÅ avundsjuk?!

2015-02-07 @ 14:34:18
Postat av: Oryx ;)

Aaa hon är så stor! Och så söt. :)
Hörru, nu har vi bott i grannstäder i typ fyra år. Om du har tid i lust att ses över en kopp kaffe någon dag någon helg så tjoa till. Jag har som projekt att åka Ill London oftare i år. :)

Svar: Heej Oryx!! Jaaa det hade vart jättekul! Och på tiden! ;)Det låter som ett bra projekt. Jag ska se över mina helger så hör jag av mig. ...På din email? :)
Trees

2015-02-08 @ 10:28:07
URL: http://swimlittlesquid.WordPress.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...