they think we're insane

Hopp. Sista kaffet är drucket och sista kramarna utbytta.

Våra ÄLSKLINGSvänner har flyttat hem till Sverige. Dem har sålt allt och idag börjat sin bilresa hem med sina barn. Även om jag faktiskt hatar deras beslut så är jag ändå glad för deras skull. Tänk er känslan av att få KOMMA HEM igen? Den slår nog allt. Ja, till och med mig. Hehee. ;) 
 
Imorse åkte vi bort till dem och åt frukost ihop på puben. Jag fick även visat Olivia deras tomma hus, där vi utanför tillsist vinkade av dem vid bilen. (Som en slags tortyr ja).
 
Det har inte vart lätt att förklara det hela för Olivia. Det har vart en förklaring som skett över tid. 
Innan hon somnade ikväll frågade hon vart Molly är. "Is she in Sweden?" 
Ja :(
Så jag tror nog hon forstår. Men tur nog kanske inte lika mycket som jag, som lipat i omgångar idag.

 
Jag(vi) kommer sakna vardagen och alla underbara asgarv med er!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vad sorgligt, tråkigt för er! :(

Men åh vad glad jag blev när jag kikade in och det fanns ett nytt inlägg!! Hoppas på fler :D Kram

2015-12-07 @ 17:31:33
Postat av: Mamma

Uuuusch, vad jobbigt för er :( <3

2015-12-09 @ 14:57:04


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...