a sense of calmness

Julveckan har vart en vecka av lugn här hemma. Jag blev ju rekommenderad att inte flyga över jul pga högt blodtryck, så vi blev kvar hemma i London denna julen. 

Det har faktiskt vart mysigt, om ääään kanske lite ensamt.
Sabina kom dock på besök strax innan jul ♥ så jag fick massa tid ute på vift där jag kunde andas och bara vara min alldeles egna själv en stund. Sååå roligt. Plussa ihop det med alldeles för många koppar starkt gevalia! 

Jag, lillan och Alok har mest myst runt i mjukisbyxor de senaste dagarna. Vi har svängt förbi Tesco exakt precis varje dag lol, då vi lagat, ätit & bakat hela tiden.
Vi har även läst böcker, pysslat och målat i mängder. Sånna där grejer blir aldrig tråkiga :) Dock blir jag alltid sjukt trött när jag läser för Olivia. Jag gäspar utan att överdriva runt 5-6 gånger under en bok, haha. Men jag tycker det är jättemysigt!! ..Konstigt :D
En sväng i Richmond park har vi hunnit med också. Jag älskar dem där promenarderna!
Det gör utan tvekan hon också, lillgrodan. ♥

 
Gott nytt år på er alla kända -och okända!! :) 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gott nytt år! :D

Olivia har blivit så stor! & en riktig skönhet är hon också! :) :*

2016-01-04 @ 17:08:53
Postat av: Katri

Jag gäspar typ också jämt när jag läser högt för småttingar, en vän till mig som läser till logoped berättade att det har att göra med att man använder rösten fel. Typ att man pratar från halsen istället för magen... Eh aldrig fått ordning på det där men om du vill kan du ju träna på att läsa med magen och sen berätta hur man gör haha :D kul att få läsa delar av ditt liv Trees! Och kul med tillskott, hoppas ni mår bra! :) kram Katri

2016-01-09 @ 13:40:46


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...