all over the moon

Okej! För det första, JAG KAN INTE FÖRKLARA I ORD hur underbart det känns att kunna blogga igen. 
Ni vet, när man gjort en hobby till en vana i 7 fecking år, så är det inte lätt att bara sluta och acceptera ^^.
Jag var inne och skrev inlägg, även om det inte gick att publisera... som plåster på såret.
Funkade inte.

NÅVÄL. Jag bara måste lägga upp bilder ifrån Sverige här känner jag.

Jag hade inte vart i Sverige i mer än 4 dagar på flera ÅR, så det var lyx att spendera en hel vecka med hela familjen. Halva veckan var vi hos pappa och andra halvan hos mamma. Sådär svenskt perfekt uppdelat ni vet. 
  För att göra det lättare för oss att träffa alla släktingar bjöd vi till en BBQ ute på landet dit alla kunde komma. 
Alok hade aldrig innan träffat min släkt så stackarn fick träffa alla på en gång :D
Han försvann in i minglet helt själv och stannade liksom där. Jag jag tror han trivdes bra! Jag höll mig mest nära Sabina. Ingen chock dääääär! ♥
 
Stugan!

♥♥♥♥♥
Sveriges första havsbad! 

4 generationer, jamen en sån bild var ju given!

(min) kusinvitamin
 
Vänersborg, hos världens bästa emma ♥


När jag har vart i Sverige brukar "suget" dämpas och jag återgår till mitt Englandliv,''utan problem''. Men denna gången kändes det jobbigare. Jag saknar alla nära, kära och lovefuckers bara mer o mer o mer o mer. 
Det är bara att bita ihop!! Kanske att man kan ses till jul iallafall på något sätt.

PUSSS och tack för att ni fortfarande kikar in :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ÄNTLIGEN är du tillbaka! Som jag saknat att läsa om allt du hittar på :D

Svar: Men åhh vad roligt det är när det är så uppskattat :D Puss!
Trees

2015-08-25 @ 16:27:21
Postat av: Kajsa

ÄNTLIGEN!! Välkommen tillbaka, har saknat dina inlägg!

Svar: Taaack kajsa :D så roligt att vara här igen! KRAM
Trees

2015-08-25 @ 17:06:31
Postat av: Sophia

Bilden med din mamma och mormor är ju bara för fantastisk 😍

Svar: Tack Sophia :D :*
Trees

2015-08-29 @ 00:11:55
Postat av: fis

haha ååååh vilka bilder <3
kolla pappas hår när han och camilla ''skojjar'' på en bild hahah :D

2015-08-31 @ 09:46:19
Postat av: Mamma

Jättefiina bilder :)
Sista bilden på Olivia påminner om dig när du
brukar somna :D Hahaha

2015-09-08 @ 17:58:51


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...