Morning!


Söndaaaag! Äntligen är det snart ny vecka :)
I helgen gjorde jag klart första delmomentet i engelskakursen, och nu i veckan ska jag börja på andra. 
Jag gillar känslan av att ligga lite före än vad jag egentligen måste. Kan hända att jag vill slappa lite extra när vi är på Mallorca också :) Skickar man inte in vissa delar & uppgifter inom en viss tid så blir man ju kickad! Heh.
Låter precis som en Therese annars, så jag får passa mig. (ok jag har aldrig blivit kickad från ett jobb, men på gymnasiet kunde jag gjort saker bättre heh).

Måndag imorgon och jag ska iväg på Nearly new sale inne i Richmond! Såååååååååå kul :)
En kaffeskål på det!

Kommentarer
Postat av: Li

sv: Nej det gör man ju inte. Blogg.se kanske verkade som en bra portal för ett par år sedan men dom är riktigt dåliga egentligen haha. Men ändå så vill man ju inte släppa allting man har här på! :)

2014-09-07 @ 11:01:58
URL: http://liella.blogg.se
Postat av: Hanna, Min väg mot en bättre löpare

Det är inte helt fel att ligga före. Slipper du ju stressa. :-)

2014-09-07 @ 15:58:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...