Fell in love with nature back in the days, without knowing it.

Jag SUKTAR verkligen efter att få åka BÅT! Att få åka ut på sjön i en liten eka. 
Det finns massa ställen här i London där man kan hyra båt och åka runt på halvtimmesturer.
Jag måste försöka övertala Alok (som helst inte gör något som inkluderar vatten).... Han får helt enkelt följa med mig och titta på när jag och Olivia åker ut. 
Ja inte tänker jag rå ut ensam i vattnet i Richmond iallafall, haha. Näää, jag måste ha någon slags
mantel med mig ;) Olivia lär ju inte tycka det är tråkigt ändå! ♥ 
 
Bild från Hyde Park (från google).
 

Kommentarer
Postat av: Niles

Du kommer att få åka båt!

Svar: haha, gillar ditt confidence!
Trees

2014-09-08 @ 14:25:58
URL: http://theniles.se
Postat av: Susanna Maria J

Hehe kul grej att sukta efter :P

2014-09-08 @ 14:45:11
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Mamma

Olivia kommer att älska det :)

2014-09-09 @ 11:20:38


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...