No words

Kommer ni ihåg denna parken?  Jag älskade den, men det kändes lite konstigt där, och jag kände därefter inte för att gå tillbaka till den där forest trailen. Inte ens med Alok.

I blogginlägget skrev jag såhär:
" Dom hade även en 'Forest Trail' med roligheter, men den var nästan en kilometer så den får vi gå på en annan gång, när vi är utan vagn! :) (Och tillsammans med en man Alok, hehe!)
Måste säga att jag inte gärna går in i en okänd skog här även om det är so called säkra sout west.
Man tar ju nu förtiden det säkra före det osäkra, om det så bara handlar om att SPRINGA med vagnen igenom en lång tom tunnel, eller att gå. ^^ "


Det var i denna parken som dom hittade Alice Gross mördare. Som tagit sitt liv.
Hans kropp var alltså där inne i skogen nåstans, samma dag. 

Har ni utomlands vart insatta i Alice försvinnande?
Det har suttit lappar på hennes lilla ansikte överallt. 
Hon sågs senast ca 1,5 kilometer ifrån vår gata. Där hon sedan hittades invidar i vattnet, inte långt ifrån.
Jag får oerhört ont i magen varje gång jag tänker på henne och hennes familj... :( Samtidigt blir man skitarg.
Ne, inga ord beskriver det rättvist. Man gjorde iallafall en väldigt fin liten memorial place till minne av henne.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så hemskt :( <3

Svar: Så hemskt och sorligt att man inte ska kunna låta en 14åring gå från A till B utan att behöva oroa sig för sånt här!! :(
Trees

2014-10-16 @ 17:56:26
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Helena

Jag har följt den tragiska historien också. Fruktansvärt! Är det han som hängde sig som är mördaren? Har inte läst mer om det i svenska tidningar men läser ofta "Daily Mail" på nätet. Det är en hemsk värld, verkligen. Jag kommer ha svårt för att släppa i väg mina barn själva när det är dags. Hur klarar man det egentligen?!

2014-10-16 @ 20:46:06
Postat av: Daniella 🌙

åh, missade helt att dom hittat henne.. hoppades att hon skulle komma hem välbehållen ._.

2014-10-16 @ 21:23:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...