Monaco, another time.


Jag önskar jag hade lite roligare bilder härifrån, men vi var suuuperhungriga efter sisådär 5 minuter i landet. 
Det var en trevlig & vacker visit men samtidigt en nice påminnelse om varför jag flyttade däifrån. Är man en wannabeprincess så är detta perfeka stället... och är man lite som mig så är det hit man kanske inte ens åker, hehe. 

Ett tips: Om du (tjej som kille) vill jobba på en båt/yacht i hamnen och ute på havet.... så kan du åka hit och gå runt i hamnen och fråga ägarna om jobb. Det är faktiskt ganska lätt att få om du ser 'bra' ut. (Jo, Monaco funkar ju på det viset)
Du får då oftast boende på båten och (bra) lön direkt i handen. 
Min fina vän seglade iväg till Karibien med en stor segelbåt efter att ha gjort just detta. ↑

Kommentarer
Postat av: Liborius

fina bilder!:)

2014-10-13 @ 22:25:41
URL: http://liborius.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...