When you spin me like that

Ibland när vi inte riktigt vet vart vi ska pricka dagen går vi till The garden center. 
Det är roligare än vad det låter ;)



När man kliver in i byggnaden möts man av hundra julgranar med färgglada lingor och kottar i. Därefter kommer självlysande rådjur, isbjörnar och ekorrar. Ja ni hör ju, ren och skär underhållning. 
Därefter kommer fiskar både innomhus och utomhus. När vi hittade den lite undangömda dörren ut till fiskarna sist gång blev Olivia helt lyrisk. Man kan säga (och mena) att jag tillslut började leta efter en stol för att landa litegrann på. :)
Jag får alltid bita mig själv i whatever för att inte gå lös där inne. Dom har precis allt du kan tänka dig, holidaymässigt! Oavsett om det är halloween, jul, påsk eller sommar så går dom alltid ALL in.

Jag vet vart jag ska ta med Alok när han tror att vi ska iväg på något kul iallafall ;) hah!

Längre in finns ett café med bollhav och ett litet "lek och busland" och det är där vi tillslut hamnar och leker bort tiden fram till lunch!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bergström

Gud så stor hon har blivit!
Tack snälla :)
Hoppas allt är bra med er! Kram

2014-11-05 @ 12:29:11
URL: http://carrosungar.blogg.se/
Postat av: Emma Hyde

Så fint och mysigt det ser ut!

2014-11-05 @ 16:09:09
URL: http://ejies.blogg.se/
Postat av: Abo

Tagit bort din fb?!? :(

Svar: heej, jaa! :/ av olika anledningar..Har du whatsapp eller viber eller något? :)
Trees

2014-11-06 @ 08:12:57
Postat av: Hanna

Ja det har jag, whatsapp! Har du mitt nr?

Svar: nee, men skriv det här så publiserar jag inte kommentaren ;)
Trees

2014-11-06 @ 15:08:42
Postat av: Malin

Vilka vackra fiskar :)

2014-11-06 @ 15:12:55
URL: http://marlineblogg.wordpress.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...