When I turn to my mind you are always there looking at me

Jag & Livibird har vart risiga ett tag, så nu kör vi en innehelg då vår hosta bara står och stampar på samma ställe. 
En helg som jag faktiskt nu när jag bestämt mig, njuter av. Jag har jäkligt svårt av att inte göra någonting socialt. Kan jag inte vara igång eller social så zoonar jag ut. Det är ofta den stunden jag spenderar här eller i någon annan kreativ aktivitet (både med och utan Olivia).

Jag vill vara out and about all the time. Alltså, ALLTID. Men, nu känns det bra ändå. Det är lugnt, vi vilar när vi vill, kikar på film, målar och lagar varm mat. Vi åt nyss en hemmagjord tomatsoppa som Alok (såklart) lärt mig att dansa ihop. Den är väääldigt god med tanke på att jag inte trodde att jag gillade tomatsoppa. ^ Och Olivia älskar den!

Jaja. Vi får iallafall bli friska innan vi beger oss ut på vift igen. Elementen står och bränner samtidigt som jag går runt i stickade strumpor och tjocktröja. Det är såhär det ska vara idag tydligen. :)
xxxxx
 
And a potato- coriander and chilli toast - lunch.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

hoppas ni får en fin helg <3

Svar: Tack :) <3
Trees

2014-11-22 @ 12:02:59
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Åh jag är likadan, vill alltid ha något och göra och har svårt att bara vara hemma och slappa. Borde bli bättre på det men än så länge så kryper det i hela kroppen på mig när det sker. Kram

2014-11-23 @ 06:31:11
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Matte

Kan du dela med dig av receptet på tomatsoppan? Tack :)

Svar: Jo det kan jag göra snart! =)
Trees

2014-11-24 @ 09:35:02
Postat av: Lilla Malin


Det låter klokt tycker jag. Hoppas det har blivit lite bättre efter helgen nu då!

Postat av: Sara Ekman

Mysigt ändå :)

2014-11-24 @ 18:36:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...