When I need her thoughts

Jag älskar att julen är påväg. Är förmodligen inte ensam om det.. 
Jag har siktat in mig på en halvstor gran med röda inslag. Inte som en traditionell gran utan med en lite annorlunda detaljer.
Aloks kompis med tjej kommer över till oss den 23e december så vi firar tillsammans alla - den 25e i år.
Det känns alltid lite i hjärtat när man inte kan åka över till Sverige över jul, men i år får det bli så. Och det känns faktiskt som att det kommer blir mysigt ändå. :)

Jag har tappat rösten torsdagen till ära, så idag sitter jag förmodligen mest hemma och håller käft ;)
Puss!
 

Det får bli en bild från London zoo förra december :)

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

stannar i england över jul i år med, ensam i huset här. känns knäppt, men ska titta på miljoner julfilmer och koka knäck <3

Svar: Uff så tråkigt! Men precis, man får göra alla dem bästa sakerna så känns det nog bättre =) Det är nog tortyr att vara inne på facebook & bloggar den 24e, annars känns det nog inte sådär jättemycket just på julafton kanske.. Vi får ses på fika nånstans i decemberdagarna!
Trees

2014-11-13 @ 20:27:00
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...