It's all the same, just a pair of new eyes.

Varje gång (eller nästan varje gång) jag ser något billig pysselpaket så plockar jag med det till kassan. De tre paketen på bilden under betalade jag tillsammans 50 kronor för. (5 pund). Så jag menar verkligen superbilligt.
Jag älskar dom, så perfekta! Jag sparar de flesta till när Olivia är liiite äldre, andra använder jag på nöd-dagar (bara en föräldrer vet vad jag menar ;)) eller så plockar jag fram någon av dem när vi har playdate! :) 
Det går liksom alltid hem.

Min favoritfrukost! 1 Banan, raw cacao, beetroot powder, chia seeds, almonds and pine nuts & 2 dadlar. 
Jag har sagt det innan, den ger mer energi än kaffe. Olivia dricker den vid sidan av sin gröt.
 
Vi ska strax ner till Tesco och köpa allt vi behöver till vår Tacokväll. Alok slutar om en stund så han kommer nog hem lagom till att det är klart. Pusssi

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...