Hello November

Heej på er!
Tack för er fina omtanke ♥ Allt är bra med oss.
Jag ville ta det lite lugnt ifrån bloggen. Backa. Ta vara på nuet lite mer. Jag säger alltid att jag ska bli mer "sån", så jag kände att det var dags att göra det också, hehe. 

Jag har haft en megahuvudvärk sedan någon vecka också, så vilat och tagit det lugnt har jag också gjort, för en gångskull. Aloks resturang har inte öppnat än, men dem bjuder in vänner på provsmak nu i helgen, så den öppnar inom kort :) 

Och vet ni. Till våren flyttar vi äntligen till eget!! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu snart, ska jag finally få känna mig som hemma. :)


Nu ska vi äta kycklingsoppa och vitlöksbröd! Mmmmmm.

Kommentarer
Postat av: cikorians

Skönt att ni mår bra, har tänkt mycket på er. Kände att det där som hände i parken påverkade otroligt. ❤ ta hand om er.. (Så otroligt fina bilder, så ett roligt att se)

Svar: Tack fina!! <3 Ja det var hemskt! Jag går inte ut med Olivia själv när mörkret faller om jag inte absolut måste! :) Kramar! och tack igen, det är jätteroligt att höra :D
Trees

2014-11-01 @ 22:39:57
Postat av: Sandra

Åh vad kul, grattis till det nya boendet :D

2014-11-02 @ 19:07:50
Postat av: Daniella 🌙

skönt att slippa dela <3

2014-11-05 @ 19:07:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...