Christmas shopping!

Vi har vart iväg på vår första årliga julshopping tillsammans med vår finska vän!
Oliva avgudar henne och ropar hennes namn cirka... well, konstant! ^^
Efter en lång eftermiddag bland tusen människor, 19 bump-in's och 46 sorry så är vi hemma igen.
Nu blir det att bada Olivia och sedan ska jag slå in lite paket! Det och köpa är absolut roligare än att
öppna paket nuförtiden. :)
 
Jag tänkte titta på The Fall lite senare, första avsnittet av säsong 2 har kommit ut efter ett års uppehåll.
Det är en riktigt creepy serie om någon vill titta på något nytt, kort och brittiskt.
  
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Det måste vara underbart att bo i England! Jag har varit au-pair där och även åkt fram och tillbaka till London en massa gånger. Nu är det längesen. Fick barn, blev arbetslös. Har lovat min lille son att när jag får jobb så ska vi åka till London och gå till Hamleys. Min dröm är att flytta till England men svårt nu när man har familj att tänka på.

2014-11-16 @ 18:24:02
Postat av: Clara

Så mysigt det låter att julhandla!

2014-11-18 @ 22:49:21
URL: http://clararingqvist.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...