With a piece of conversation

Kom hem med en dyngsur vagn och fågelunge (lilla O). Stackars lillan får lida när mamma glömt regnskyddet.
Hon älskar regn dock så ingen riktig skada skedd. 

Vi har varit i köket (tro det eller ej) i flera timmar och babblat med en kompis. Vi har även haft bebisgos och dansstund här hemma. Kan nog säga att det var mest jag som dansade, men så sätter vi också punkt där ;) 
Allt avspeglas nog i Olivia ändå tillslut, så där får jag änna skylla mig själv, lol.

En nyhet värd att nämna är också att min finska kompis från jobbet flyttar in här i juni. Wohoo! :D
Inget vanligt familjehem här inte, nopp. På både gott & ont, såklart!
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Måste ju vara jättemysigt med en housemate, speciellt när Alok är borta :)

Svar: Jaaa, det är det faktiskt :) Kram!!
Trees

2014-05-23 @ 02:02:55
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Åh regn! Jag gillar också regn, eller gillar mest att hoppa i vattenpölarna :p sist det regnade i Trollhättan var jag ute i flip-flops och regnjacka ^^

Hur är allt med er? :)

Svar: haha! hade velat se det duu :DJag älskar också regn... Alok vill alltid ta med sig ett paraply, "ifall att".......Uuuäh! ;)
Trees

2014-05-23 @ 08:48:11
URL: http://Strindin.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...