Sweet darlings and the best surprise!

Imorse väckte Alok mig innan han skulle kila iväg till jobbet och sa att vår landlord kommer om en timme, för att kolla in huset. Det betyder alltså att jag måste upp för att plockstäda lite.
Vid 9 plingade det på dörren och när jag öppnar så står Pappa och Camilla där :D 
Blev SÅÅ jäkla glad! Det tog faktiskt en stund att smälta lol. Att liksom få hjärnhalvan att hänga med! 
Låter man gammal om man säger att man var tvungen att sätta sig ner? Haha. 

Vaaad jag har saknat dem! Vi har vart ute på ärenden, lekt och grejat hela dagen.
Helt klart en av dem bästa överraskningarna på läääänge.
Nu ska vi enjoya massor i 5 dagar ♥
Ö v e r l y c k l i g !

Olivia och Molly the other day ♥

Kommentarer
Postat av: jenny - gravid & mammaliv i nashville

Åh vilken överraskning!!! <3333

Och jag har tänkt mycket på er ang. Olivias arm! Inte kunnat kommentera från mobilen. Hoppas hon är bättre? Det ser så ut! PUSS

Svar: <3 eller huur!! du om någon vet hur glad man skulle bli ;)Aaw tack söta, hon mår bra nu!! Det var nog någon muskel som blev klämd väldigt hårt "bara". Men dom sa på sjukhuset att det är vanligt att armbågen åker lite ur led när man gör den leken. ... därav blir det inte något mer med den leken :P Lite bra att veta eller hur!? :) Puss!!!
Trees

2014-05-10 @ 15:10:33
URL: http://jennybenny.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...