Lily Allen -Hard out here.

Olivia härmar allt hon hör och allt vi säger. 
Just därför känner jag mig lite smått orolig när jag sätter på denna ↑ låten skithögt, lol.
 
Stackars lillan blir matad med balls, tits and bitches! 
, jag får nog se till att lyssna i hörlurar på denna... Då eftersom jag inte kan lyssna på en ny låt 1 gång, utan måste lyssna tills jag inte pallar mer. Tills det inte längre låter som en sång!

Olivia älskar att dansa så jag vet att hon gillar när vi dundrar musik.. Men det får helt enkelt bli andra låtar istället.. tills hon somnat. För då blir det vuxenmusik, Heh!
 
 
 
 


Aa, ni vet. Ibland så.

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

hahaha :P lite läskigt hur mkt dom tar åt sig..

2014-06-01 @ 14:56:51
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Zab

HOT

Svar: and you!!!!!!!!
Trees

2014-06-13 @ 13:23:34


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...