Do you ever think that way too?

Vissa dagar är lite tråkigare än andra. På lördagar jobbar ju A nästan alltid.
Ni som känner och inte känner mig vet att mina veckordagar är som helg för mig. Och tvärtom.
Måndag är liksom YES!!!!!? 
Så. När dessa dagar kommer (dom tråkiga) så lägger jag upp dagen i småsteg. Alltså småsaker att se fram emot. Såsom kaffe, jordgubbar, smoothie... Bara ätbara saker, haha. Busted. Äter jämt!? Detta då när vi inte träffar kompisar, såklart.

Idag gick vi till Tesco och strosade runt i en timme. Olivia fick plocka på sig massa leksaker att underhålla sig med, som jag sedan la någonstans vid frysdisken. ^^ Nej, inte i. Men klassas nog ändå som en av de jobbigare kunderna, antar jag. Vi köpte hem peppa pig figurer, målarfärger, penslar och klistermärken. Väldigt necessary.

 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

om du skulle råka befinna dig inne i ldn centrum nån gång mellan den 25-29 maj, har du lust att kanske ta en kaffe då? jag har följt din blogg sen typ 2009 haha. och förstår ju att det är omöjligt med smått barn och sådär, men om du kanske ändå är inne på ärenden eller så. haha. /mvh pinsam tjej

Svar: haha hej caspian :D alltså va sööt du e!! Jag hade jättegärna träffats, bara kul ju! Alok är iväg och jobbar (& sover borta) under den helgen :( Det betyder ju att jag inte kan åka in till stan. Vi kan alltid ses nångång när jag är i Sverige annars, du är väl baserad i göteborg?... eller minns jag helt åt helvete? haha
Trees

2014-05-04 @ 23:32:32
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Jag är baserad i Göteborg, japp! :D

2014-05-08 @ 11:34:51
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...