Always kinda want you more


Och jag ångrar mig igen!
Så fort Olivia somnar för sin vila, så överväger jag mellan att sova ikapp mig, eller sätta på kaffe och sitta vid datorn. Jag brukar välja det sista alternativet.... för att ångra mig den sista kvarten heh.
Men nu när Alok jobbar borta så blir det lätt att jag prioriterar egentiden, den korsta studen jag väl kan få den :D Blir ju så hypad av kaffe ändå, så energin stannar nog ett tag inpå kvällstimmarna!?

Vill man inte passa på att sova när man är ensam med barn i en vecka?
Nä inte om man älskar sig själv mer än man älskar att sova lol. Näää men... Egentid forver var det la någon
som sa.. nångång? 

Happ, så här sitter man då för att komma fram till det man ville!!! Med några få bilder från imorse,
och Moa Lignells stämma.

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Vilket fint kvarter, ser ut som det skulle vara utomlands :)

Svar: Tack! Det är England, haha! ;)
Trees

2014-03-11 @ 22:02:54
URL: http://jennyh.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...