Fading on top of things

Sällskapssjuk är mitt förnman just nu! 
Efter att ha vart hemma med Olivia i .... har tappat räkningen, okej? Runt 10 dagar!? så känner jag hur mitt tålamod inte är som för en vecka sedan, lol. Det är inte lätt alltid. Inte för en 2åring heller.
Vi pottraänar här hemma, vilket inte alltid går som det borde. Helt plötsligt blir strumpan pisse(hehe)blöt, & då vet man att O inte hittade pottan. Jaja, hon hittar den allt ibland och då får hon klistermärke. Det funkar för oss.

Olivia fick bara 3 vattkoppor (om det nu var vattkoppor) och det tog ungefär en vecka tills dem försvann.
- Alok har vart iväg i 4 dagar och kom hem idag Finally :D 


Nu plöjar jag igenom Orange is the new black och jag ÄLSKAR det. Alla vet varför. 
Alok också, haha ;)

 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...