You will pay for the times you weren't crystal clear

Den här värmen. Tar. Kol. På. Mig. Speciellt i denna supersvarta heltäckande jobbuniformen.

Det är konstigt att värmen här på sommaren är så jäkla mycket varmare än den svenska. Då kommer jag ändå ifrån Södra Sverige. Man tänker att Göteborg och London är på samma level (ekvator-wise) men det är ju inte riktigt så, alls. Det känns som Spanien här. Minus spanien-lukten som jag förövrigt ADORE!

Nu är det mindre än 2 månader kvar tills vi åker :D ...och en månad tills min underbara vän kommer hit. Hon luktar inte Spanien, men jag kind of adore her ändå! ;)

Sålänge får man bada här! En lekplats i sheen, richmond.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åhhh, jag vill liksom inte ha värme när jag åker... Är ingen sommarmänniska alls haha :c

2014-07-17 @ 13:34:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...