There is no challenge more challenging than the challenge to improve yourself

 
Idag ska vi lämna Olivia hos dagmamman... som hon (& jag) förövrigt gillar jättemycket. SÅ skönt!
Hon sa att vi skulle packa med Ollie baddäkt och solkräm, för att dom mest är ute i trädgården och leker och badar. Lilla O var där en dag förra veckan, och hittade då en 6årig tjej som hon pratar om varje dag här hemma! "Maya, maya!" Dem höll tydligen handen hela dagen därborta ^^. 
 
Jag känner att min lilla blir stor, när jag hör sånt där.

Jag och Alok ska på möte med ett företag som vill hyra värdinnor /värdar till event i Augusti. 
Man kan, om man vill, fortfarande söka HÄR :)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Tack så mycket.
Det är underbart att pyssla. . vad sysslar du med?>

2014-07-21 @ 08:40:19
URL: http://www.mizca.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...