Polly craving + gym

Har craving på Polly nuförtiden. Det är väl så det heter när man tänker på något så fort man vaknar lol!?

Lyckligtvist köpte jag med mig det ifrån Swe. Eller så är det just därför! Kan ju fan inte låta bli dem? Hah!
Tänk er att ni inte ätit godis på ett år och sen ligger det där en dag (vecka) och stirrar på er.
 
Tur man ska börja gymma snart! (och lovar att det inte är ett jobbigt nyårslöfte.)
Jag och Mimi ska börja tillsammans inne i Richmond. Är pepp faktiskt, vilket jag annars inte brukar vara på just gymidén. Men nu så! Hon ska bara komma hem ifrån Sverige först :)


Oså en takkrona på det? 

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

Haha jag gjorde inte heller några nyårslöften, men det är skönt att komma iväg och träna :)

2014-01-02 @ 09:32:21
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...