Plus blanket!


Har letat länge efter en filt i min smak, att ha i Olivias säng. Hon använder inte täcket, så det är faktiskt bara ivägen för henne. Tänkte ta bort det ett tag, och ersätta det med en filt i nederkanten av sängen. 
Hon använder ändå bara snutten (den enorma) som täcke på natten! :) 

Iallafall, hittade ingen jag gillade under 800kronor, så jag gör en själv istället ^^
Får se hur lång tid detta tar. Det är betydligt fler rullar i påsen brevid mig, och dessa är färgerna jag kör med! 

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

åh duktig du är... och även kul för olivia som får något unikt från sin mamma :)

Svar: aw tack fina!! ;) Jaa, den kommer nog se lite gammeldags ut, men det gillar jag :D
Trees

2014-01-02 @ 23:31:15
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Sandra

Vad kul med ett hemmagjort! Visa gärna din progress/hur den blir.. älskar att virka! :D

Svar: Eller hur, mycket roligare :D Ja det kommer jag göra!! ;)
Trees

2014-01-03 @ 20:22:44


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...