One day we will both be old!

Tänker ofta på det. 
Eller, inte FÖR ofta så att det blir patetiskt (tror jag), men sådär lagom så som man tänker på typ Påsken?
Jag har på senare tid tänkt på saker man säger, och saker man väljer att inte säga. 
Vad spelar det för roll egentligen om 100 år? Man måste vara sig själv. Våga lite! För sig själv.

Man vill ju inte ångra något sen när man sitter där på köksstolen, 79 basst och tycker att fågeln utanför är jättesöt. Jag såg en svensk serie om ålderdomshem för några månader sedan och höll på att lipa ihjäl mig?? Helt rödslagen gick jag och la mig den natten, Haha!

Iallafall så försöker jag leva ut till 100%!!
När jag gick 2an och 3an på gymnasiet så visste jag hur mycket jag skulle sakna skoltiden, och just därför njöt jag som fan, (medan de flesta klagade). Jag ville ju utomlands av hela mitt hjärta, men jag töntnjöt ändå in i det sista. Och det går inte att ångra mycket då, right? Så därför njuter jag nu också. VARENDA DAG! Det kan låta klyschigt, men så är det verkligen.

På ett fingerklick är vi äldre. Och sen är vi gamla.
Ja, oså krisen därimellan ;)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra skrivet! Lite så kände jag idag med när jag skulle gå och lämna in ett CV personligen där jag verkligen vill sommarjobba... Först att jag skulle dö för det kändes så jobbigt.. men sen tänkte jag, att de kan ju inte säga mer än nej och det är inte heller hela världen då! (De sa inte nej utan tackade och sa att de återkommer!:))

2014-01-24 @ 18:43:51
Postat av: fotografvesna.se

Jag förstår precis vad du menar, jag var sån förut. jag sa alltid vad jag tyckte och tänkte, även på min förra blogg, vilket var både älskad och hatad just för de... men nu tänker jag, att även om man vill få ut och att de inte spelar någon roll om 20-30-40år, så äre kanske bäst att hålla tyst om vissa grejer. Typ om förhållanden till vänner, både om sin egna och deras..

Svar: Ja precis! Bäst att inte skriva ut allt kanske ;) Har umgåts länge nu med folk som inte är lika öppna som jag själv, och det blir lite jobbigt ibland! När man är såpass öppen som person, så vill man ha mer tillbaka än bara ett smile, fördommar eller ett "ok" haha!
Trees

2014-01-25 @ 17:49:57
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...