morning o' clock

 
 Jag välkomnade dagen redan klockan 6 imorse! 
Var uppe och åt lite frukost ihop med Alok som skulle iväg och jobba.
Turligt nog har vi en sömntuta till dotter, så jag kröp ner brevid henne efteråt och sov vidare till 9! 

Varje gång vi har en playgrupp att passa på, vid 9am så försover vi oss alltid.
Det kommer bli jobbigt sen när Olivia börjar dagis, haha.
Varken hon eller jag är vana vid tidiga mornar. Och då går hon och lägger sig klockan 20,00 på kvällarna.

Men sååå, nu kan dagen börja ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Usch vad tidigt! :o måste dock vara skönt att Olivia sover så pass länge :) jag hatar att stiga upp kl 6, för mig är det mitt i natten.. Enda anledningen till att jag är vaken nu är för att jag precis arbetat ett 14h pass på studentkårens pub :p

Svar: Ja superskönt!:) Eller hur, det går knappt!! Låter som ett roligt jobb ;) Läste "bup" först.. mindre kul :P
Trees

2014-01-19 @ 06:34:14
Postat av: Viktoria

Det är kul.. Så länge människorna är trevliga och beter sig:p får ingen lön, arbetar ideellt :)

2014-01-19 @ 18:53:20


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...