Hektiskt ska det va!

 
Imorgon ska jag upp kill.me o clock! Precis som pa bilden ovan.
Jag ska mota Mimi pa gymmet, sedan hem snabbt igen for att duscha, fixa iordning mig, Olivia och vagn.. och sedan ivag till Heathrow.

Min morfar + I mellanlandar i London och ska vidare till Karibien pa tisdag! Dem har aldrig traffat Alok, sa vi tankte ta tillfallet i akt! Vi har ungefar 45 minuter pa oss innan vi maste aka igen, da Alok borjar jobba vid halv 3. Amen en fika hinner man la!!? ;)

Lagger mig i Olivias sang nu da A och lillan redan ligger och sover sa sott i den stora sangen!
Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Sara - lifeinsingapore

alltid lite kul med släkt på besk tycker jag!

2014-01-27 @ 07:32:43
URL: http://lifeinsingapore.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...